تأثیر رپورتاژ در سئو سایت چگونه است؟

تأثیر رپورتاژ در سئو سایت چگونه است؟

بلاگ

یکی از راه‌های افزایش اعتبار سایت در نزد گوگل و رتبه‌بندی سایت، تعداد و کیفیت بک لینک‌هایی است که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید. درواقع مخاطبانی که از طریق آن سایت‌ها وارد سایت شما می‌شوند، به معنی تائید سایت شما توسط آن سایت پربازدید هست.شما با انتخاب وب‌سایت‌هایی که دامنه و صفحات قدرتمندی نزد گوگل دارند و گوگل آ‌ن‌ها را به عنوان سایت‌های کاربر پسند و محبوب طبقه‌بندی کرده است، این پیغام را به گوگل میدهید که سایت من نیز ارزش بررسی دارد و وقتی محتوای سایت من در این وب سایت معروف درج شده، پس من نیز دنبال محبوبیت و کسب بازدید هستم. ربات هایت را به سایت من بفرست تا سایت من را بررسی کنند و من بتوانم با دانستن وضعیت سایتم توسط ربات های تو برای بهتر شدنش بیشتر تلاش کنم و برنامه‌ریزی انجام دهم.

این بک لینک‌ها درواقع هم مانند یک بازاریابی قوی برای موفقیت سایت شما هستند وهم سئو سایت شمارا ارتقا می‌دهند که تأثیر رپورتاژ بر سئو اینجا مشخص می‌شود. پس بک لینک‌های قوی و باکیفیت باعث افزایش رتبه و اعتبار دامنه سایت شما می‌شوند و بک لینک‌های ضعیف و بی‌کیفیت تأثیر منفی را خواهد گذاشت.

افزایش محبوبیت سایت

مهم نیست محتوای شما چقدر عالی است، تا وقتی این محتوا معرفی نشده باشد، مردم با آن آشنا نخواهند شد. بنابراین با دریافت بک لینک از وب‌سایت‌های درجه‌یک ، درواقع نام تجاری خود را تبلیغ می‌کنید. درحالی‌که رسانه‌های اجتماعی راه ساده‌تری برای تبلیغ هر وب‌سایت یا وبلاگی است ، ایجاد بک لینک‌ها باید به‌عنوان یک فرصت اضافی برای تبلیغ نام تجاری شما در نظر گرفته شود. اگر رپورتاژ دادن به‌درستی انجام شود، می‌تواند علاوه بر ایجاد بازدید و درآمد زیاد در قالب فروش، باعث محبوبیت برند شما شود.

افزایش ترافیک ارجاعی

همه بازدیدکنندگان از طریق موتورهای جستجو بر روی یک وب‌سایت فرود نمی‌آیند. برخی از بازدیدهایی که از سایت‌مان صورت می‌گیرد نیز در دسته ترافیک ارجاعی قرار می‌گیرند. به‌عبارت‌دیگر، افراد روی پیوندهای مقاله یا پست‌های وبلاگ در یک وب‌سایتی که رپورتاژ ما در آن ثبت‌شده کلیک می‌کنند و به وب‌سایت ما هدایت می‌شوند که به آن ترافیک ارجاعی می‌گویند.

رپورتاژ در سئو اهمیت بسزایی دارد. در حقیقت، درج لینک در یک سایت محبوب ممکن است هزاران نفر را تا سالهای آینده به سایت شما بکشاند. یکی از بزرگ‌ترین مزایای ترافیک ارجاعی این است که شامل بازدیدکنندگان علاقه‌مند به آنچه شما ارائه می‌دهید، می‌شود.

درج رپورتاژ در سئو می‌تواند مزایای زیادی برای سایت شما داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بک لینک زیاد یعنی وب سایتی معتبر

هرچقدر معرفی و تبلیغ یک فروشگاه یا محصولی بیشتر باشد، یعنی از اعتبار و کیفیت بالا برخوردار است. درواقع بک لینک‌ها هم مشابه این قضیه می‌باشند. هرچقدر افراد بیشتری از سایت‌های دیگر وارد سایت شما شوند و از آن‌ها بک لینک بگیرند، اعتبار سایت شما نزد گوگل بیشتر می‌شود و بک لینک بیشتر مساوی است بااعتبار بیشتر سایت شما.

کیفیت بک لینک باید بیشتر باشد

ازآنجایی‌که افزایش تعداد بک لینک‌ها باعث افزایش اعتبار سایت و بهینه‌سازی سئو می‌شود. بسیاری از سایت‌ها از بک لینک‌های جعلی استفاده می‌کنند. با پیشرفت هوش مصنوعی و الگوریتم جدید گوگل این بک لینک‌های جعلی به‌راحتی تشخیص داده می‌شوند و سایت‌های موردنظر اسپم و حذف می‌شوند. پس کیفیت بک لینک‌ها و تأثیر رپورتاژ در سئو بسیار مهم است.

بهینه سازی سئو سایت

تأثیر رپورتاژ در سئو بستگی به تعداد بک لینک‌ها و کیفیت آن‌ها دارد. هرچقدر مخاطبان از سایت‌های معتبر وارد سایت شما شوند، این بک لینک‌های صحیح در بهینه سازی سئو سایت شما تاثیر گذار خواهند بود.

افزایش بازدید سایت شما

اگر تعداد بازدیدکنندگان روزانه سایت بیشتر باشد، تأثیر مستقیمی روی سئو خواهد داشت. با درج رپورتاژ آگهی بازدید سایت خود را افزایش دهید که این افزایش بازدید باعث پیشرفت کسب‌وکار و فروش بیشتر برای شما خواهد بود.

بک لینک ‌های دائمی خواهید داشت

اگر بک لینک‌ها دائمی باشند هوش مصنوعی گوگل اعتبار و ارزش بیشتر برای آن‌ها قائل است. تبلیغات از بیلبوردها و سایر رسانه‌ها محدود به زمان خاصی هستند، اما رپورتاژ آگهی‌ها همیشه در سایر درج کننده باقی می‌مانند. پس استفاده از کلمات کلیدی مناسب و رعایت اصول سئو می‌توانید با جستجوی کاربران از طریق سایت درج کننده رپورتاژ آگهی برای خود ورودی داشته باشید.

بک لینک ‌ها از درون مقاله گرفته می شوند

برای این‌که بک لینک‌های شما اعتبار داشته باشد باید آن‌ها را فقط در بخش‌هایی مانند فوتر، منو و سایر جایگاه‌ها قرار ندهید، بلکه بک لینک‌هایی که درون محتوا جا گرفته‌اند برای گوگل ارزشمندتر هستند. پس تأثیر رپوتاژ در سئو خیلی بااهمیت است و به این بک لینک‌ها Editorial Link می‌گویند.

فرآیند ایندکس شدن را سریع‌تر می شود.

هنگامی‌که از رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنید، کلمات کلیدی و لینک‌های شما سریع‌تر ایندکس می‌شوند و به‌سرعت می‌توانید در صفحات اول گوگل ظاهر شوید و کاربران می‌توانند در زمان کوتاه‌تری سایت شمارا پیدا کنند.

افزایش تأثیر در بک لینک های ایجاد شده نسبت به بک لینک های خریداری شده

بعضی از سایت‌های برای افزایش بازدید و بهینه‌سازی سئو سایت خود از بک لینک‌های خریداری‌شده استفاده می‌کنند و این بک لینک‌ها برای گوگل اعتبار کمتری دارند. بک لینک‌های خریداری‌شده به خاطر اینکه پولی هستند و باید ماهیانه یا سالیانه مبلغی پرداخت شوند، در صورت عدم پرداخت، این بک لینک‌ها حذف می‌شوند و این امر منجر به کاهش سئو سایت می‌شود. پس در این مواقع استفاده از رپورتاژ در سئو سایت بسیار تأثیرگذارتر و دائمی است و ازنظر هزینه‌ای مقرون به‌صرفه هستند.

کلام آخر

در آخر باید بگوییم که رپورتاژ آگهی یک روش بسیار مقرون به صرفه و موثر برای بازاریابی، تبلیغات و افزایش اعتبار سایت شما است و می‌تواند موجب بهبود سئوی سایت شما شود. به همین دلیل اگر تا به حال این شیوه از بازاریابی محتوایی را امتحان نکرده‌اید، زمان آن رسیده که با آگاهی بیشتر در این خصوص اقدام کنید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست